Despite his hellish prison cell and the constant suffering, Felix the good giant always seeks the bright side of life. His bullet-proof serenity infuriates the vicious Chief-Warden who has sworn to uncover the inmate's secret and eradicate his happiness once and for all. A fantastic tale on the price of freedom.