For the first time in history, the collapse of an empire can be seen on earth as in the sky. Yesterday, Aeroflot was like a mirror of the Red Army: six thousand planes, ten thousand helicopters, sixty-five thousand pilots subject to unfailing authority. Through the testimonies of Soviet aviation veterans, the history of the largest airline in the world is retraced.