Eleven-year-old Danya lives in the Kitezh community in Russia. It's summer and he plays a role. Having become a mercenary, he fights alongside Athena and Zeus so that Greece can remain free. He's a boy with many names, Beetle, Glutton, Sparrow, but I think I would have wanted to call him Peter.