Summer 1996. Roma is seven years old and what she likes most is to make arrows with Louis, her older brother. Their mother, Florence, doesn't seem in a rush for their in-laws to join them in the Jura for a few days vacation. If we look closely, nor does little Roma. Why do we have a strange feeling of uneasiness hovering in the family home and that, between mistrust and denial, it is part and parcel of this normal vacation?