They come here to wash, to stay clean. Some are in a state of distress, while others have problems with their hot water. The public showers are their ephemeral refuge, before returning to the city, to the street. Here, people gather their forces and chat. However, violence is never faraway. The wrong look, an insult, an abrupt gesture. The staff of the public showers watches closely, prevents things skidding off the rails. Being apart from the world is a whole world in of itself.