Discreet although acclaimed, popular while experimental, Radiohead has been an emblematic group of the world rock scene for thirty years. But, what we are less familiar with, are the philosophical and political themes underpinning their discography. If there reference to thinkers like Klein and Chomsky are anything to go by, we could even wonder if Radiohead is a poltically engaged group? So what exactly does pass through Radiohead's mind?