Get Out, It, A Quiet Place, Don’t Breathe, Annabelle: Creation, the world box office continues to tremble. And in Trump's America, horror movies prosper. Why do these films, which methodically deconstruct the American way of life, appeal to more and more people? What do they tell us about American society today? Are American horror movies experiencing a new golden age?