March 8th, 2019, International Women’s Day and the third consecutive Friday that the city of Algiers hosts a massive mobilization against the candidacy of Abdelaziz Bouteflika for his fifth presidential term. This date is also the starting point of this documentary film. It follows a day in the life of Nardjes, a young Algerian woman who finds in the protests demanding the resignation of their president also a space to claim what had been promised and stolen from her—her future. It is 65 years that separate the protests of 2019 from the struggles of independence of Algeria in which her own family has suffered so much. Wounds that Nardjes carries with her today. Underneath the vision of freedom and democracy, three generations are related in time.