Berlin's historic defunct Tempelhof Airport remains a place of arrivals and departures. Today its massive hangars are used as Germany's largest emergency shelter for asylum seekers, like 18-year-old Syrian refugee Ibrahim. As Ibrahim adjusts to his transitory daily life of social services interviews, German lessons and medical exams, he tries to cope with homesickness and the anxiety of whether or not he will gain residency or be deported.