Surrendering to razors and scissors, Emran, Gadisa, and Maher have their hair cut and their beards trimmed. Sitting in front of a mirror, their thoughts drift between memories of their homeland and the tragic events that brought them here, to the Calais Jungle. As their faces lighten up, they patiently contemplate their present lives and what the future holds. With the Jungle soon to be dismantled and a new chapter in their lives about to begin, this film questions the image that we have in Europe of migrants.