26, rue Saint-Fargeau vertically travels the floors of a Parisian social housing tower block. From dawn to dusk, floor after floor, the film depicts, with humor, tenderness, and poetry, the different lifestyles of the inhabitants of a single building. By entering inside a series of apartments, it makes a palette of cultures, atmospheres, tastes in furnishings, and life philosophies converse. Until it opens out on to the Parisian horizon.