Before leaving his apartment, Daniel checks ten times that he's closed the windows and turned off the taps properly. Obsessed by cleanliness, washing his hands is a whole ritual. He goes down to the café to try his luck with scratch cards. In the past, he was a very talented filmmaker, before giving it up. Why does he never want to talk about it? He jokes and moves on to another subject.