After working together for ten years, Poni Hoax sets out to record their fourth and decisive album in the tropics: Cape Town (South Africa), São Paulo (Brazil), and Bangkok (Thailand).
Tropical Suite recounts this journey into the heart of creative activity. Much more than a making of, this documentary reveals the musical and personal quest of one of the best French rock groups.