For the famous Cinéma de Notre Temps collection, a portrait of the French Lebanese filmmaker Danielle Arbid. From the shoot of her fourth feature Peur de rien, to the preparation of her next film. Between Beirut and Paris. Her confessions, her everyday life. An intimate portrait of an angry, sensual, and committed artist, at work and in private.