Twenty-two-year-old Alain Demaria is already a Marseille legend. Among all the minots who jump from the Corniche Kennedy, the boulevard more than thirteen metres above the sea in the middle of the city, he is the only one to dive head-first, his fists out in front to break the water. The jump has always enabled him to channel his impulses by providing him with extreme sensations. But Alain is growing up and he knows that he can't eternally defy the vertigo of the heights.