A visionnary experience through the realms of the medicinal plants, led by indigenous Shipibo traditional healer in the amazon rainforest. This mind blowing experience is a voyage through one of the most mysterious spiritual practices on the planet: Ayahuasca, the vine of the soul, and how to find your inner space. Experience the magic and healing power of ayahuasca.