Thanks to accounts left by the artist, we are able to accompany Gauguin in his thoughts during his first journey to Tahiti and to plunge into a bewitching ballet of colors.
Among other major works, Arearea (Joyousness) and Vahine no te tiare (Woman with a Flower) take shape as though in a dream.