In a world in ruins, only fungi and mold grow among gigantic carcasses of dried-out insects. A meteorological change takes place as rain irrigates the barren planet, progressively flooding it. A new ecosystem grows in the water, in which giant carnivorous tadpoles thrive. Plunged into an arid, then aquatic, space, Planet ∞ offers viewers the chance to enjoy an amazing multi-spatial and timeless experience.