An amusing virtual reality experiment inside a painting by Bruegel: Children's Games (1560).
1,2,3...Bruegel ! is an interactive experience inviting you to rediscover your friends in the game. The children have disappeared, they are hiding in the painting. You must find and play with them, and make them come back to the painting, to, in the end, discover Bruegel's masterpiece afresh.