On the day before their trip to Bretagne, Martin tells Camille he will not come. Camille goes alone on the island where she was born, Belle-Ile. There, she is alone with her little brother Theo. Amidst the cliffs and the raging sea, in this hostile nature, she get overwhelmed by her imagination.