The title character, played by Claire Olivia, is a naïve new student in a fashionable finishing school. Denied affection in her own home, Olivia latches onto her headmistress Julie (Edwige Feuillere). The relationship between the older and younger woman is observed with white-hot jealousy by Cara (Simone Simon), Julie's business partner and would-be lover. Nothing good can come of this, and nothing does. Though the material lends itself to sensationalism, director Audry handles Olivia with discretion and taste.