Philippe (Pierre-Michele Beck) is 16; Vinea (Nicole Berger) is 15. Friends since infancy, Philippe and Vinea have always regarded themselves as brother and sister. But as adolescence segues into puberty, the two youngsters fall in love. Though their parents are oblivious to their growing ardor, an older woman (Edwidge Feuillere) sums up the situation. She takes Philippe under her wing and initiates him sexually, so that Vinea's virtue will remain intact -- at least for the time being.