Lyria, a faded beauty who runs a seedy waterfront bar, is madly in love with Bob, a crooked attorney. Bob can't bring himself to confess his love for Minnie, the pretty daughter of Simon, a safe cracker. In order to run away with her, Bob, one of the masterminds of a big-time robbery, betrays his friends. But Lyria, who has found out what is happening, makes Minnie fall into a deadly trap...