Gina, 15, has grown up in a loving family who lives on the edge of a forest. She admires her father, Jimmy, an unpredictable, whimsical man whose constant excesses and extravagance she readily forgives. Until the day when the situation becomes unbearable: Jimmy tips over the edge and the family’s fragile balance is shattered. Unable to understand the situation and in a period of rebellion, Gina teams up with a teenager from her neighborhood to save her father.