Pierre, a serviceman with a strong character, goes back to his childhood housing estate to take over his dying father’s driving school.
But things have changed a bit while he’s been away, and the teaching methods are very different. After a rough first encounter, Pierre has to adapt, ditch his prejudices and turn his life around.