In this brand new series, Lucky Luke, the legendary lone cowboy, must help Louise, an 18-year-old girl who is as prickly as a cactus and more unpredictable than a rabid coyote. Together, they embark on a quest across the Wild West to find Louise's mother, who has mysteriously disappeared, while foiling a plot that could change the course of American history! A thrilling adventure that explores both the past and the future of the hero who shoots faster than his shadow. Between duels, chases, furious headbutts and unexpected alliances with the Daltons, Billy the Kid and Calamity Jane, our unlikely duo will discover that the biggest challenge is not saving America... but working together!