A stage, a ron! Poets follow on one after the other. The Creole language snaps, their feet vibrate on the ground. If poetry had this strange power to help heal the wounds of history, if it was a way of being in the world, then on Réunion Island, it would be called fonnkèr (fond'cœur / depths of heart).