Charlie, soon to be 24 years old, lives a simple life: she dreams of becoming an artist and struggles to make ends meet. When her brother Vincent comes to nd her after 12 years of absence, everything changes. He is 30 years old and just got out of jail after serving a long sentence. He has everything to learn in a world he does not recognize.