With staggering emotional force, Marion Cotillard portrays an erratic, unstable woman.
The director skillfully draws its force from the troubled gaze of little Ayline Aksoy-Etaix, and from the talent of Marion Cotillard, as precise and true as always.
Cotillard, looking like one of the most glamorous white-trash fantasy figures in the history of the movies, has a hypnotic quality that will make you follow her character whatever she says or does.