Eighteen-year-old Nora disappeared from home to go and fight in Syria. Since this day in 2013 when the Syrian war entered her home in Brussels, her mother has been living in a state of anxiousness and waiting, torn between the hope of her seeing her daughter again and the fear of having lost her forever.