Anita, Rita, Ricardo, and Andrés are a group of friends with Down's syndrome who have been going to the same school for the past forty years. But they aspire to a different life. They just want to be like other people: to have their independence, to earn money, to get married and raise a family. Considering that they're now in their fifties, it's about time they weren't treated like children! But will the school of life allow them to fulfill their dreams?