This new adventure starts right where the last one ended. Belle is now a mother-of-three and Sebastian is 12-year-old. While he refuses to follow his father who decided to move to Canada with Angelina, he will also have to face a new threat: Joseph, who claims to be Belle's rightful owner. He wants to put his hands on Belle and her puppies... But Sebastian will do all it takes to protect his best friend and her little ones.