Lucie has recovered, her illness is almost a distant memory. Her family encourages her to move forward, to live, to go and see the world.
Because of this she encounters Clovis, charming... a charmer... and dreadfully arrogant.
Intrigued by Lucie's frankness and quick wit, Clovis does everything he can to seduce her. But Lucie has no desire to be pushed into anything.
When Lucie meets Dalila, a flamboyant dance teacher, she learns to love and to love herself again, so as to at last become the woman she has never known how to be.