Algeria, at the height of the civil war. Fadila, a cabaret singer, fled Oran after being threatened with death by religious fundamentalists. She goes to Aubagne, near Marseille, to the home of one her female friends, but the friend no longer lives there. She then wanders in the city where she doesn't know anyone, until the day that she encounters a former legionnaire who once lived in Algeria.