The two internationally renowned exleaders of the Yugoslavian rock band No Smoking meet up after 20 years of separation. Connected by music, divided by a war which ripped apart an entire country, the story of the Bosnian Sejo Sexton and the Serbian Nele Karajlic deeply reflects the one of Yugoslavia.