Tamo has been living in Paris for three months, working in a restaurant, far from his dream: being a professionnal cook. The girl he loves is about to leave before he had the chance to tell her how he feels. Tamo is confronted to a one-in-a-life-time-opportunity: he must prepare a proposal meal.