Hsu Ji, six years old, has forgotten that when the police parks in front of her school, she has to find his father somewhere else. Finished the school! Their old lodging-house keeper will give her class on a sewing machine in the attic.
Only Hsu Ji deceives her boredom in front of an old comic movie until three characters of the movie find themselves in the real world. So many thingsbring them close to Hsu Ji: and for starts, they either have no papers.