Are all the Kazakhs hunters with eagles? All Russians are ballet dancers? And the Uzbeks are architects? A car, a camera, a passport and it we are off! During fifty nine minutes, we shall all be thirty years old in Montenegro, in Tajikistan and somewhere else!