Ethan Renner is a formidable secret agent determined to give up his hectic life to at last have a closer relationship with his wife and daughter, who he has always kept at a distance in order to protect them.
When he is obliged to carry out a final mission, he must cope with the two most difficult battles of his career: hunting down a dangerous terrorist and looking after his teenage daughter for the first time in ten years.