Detroit, 2018. Damien, a cop and martial arts expert, is sent to infiltrate the dangerous ghetto of Brick Mansions. His mission: to neutralize a weapon of massive destruction held by Tremaine (RZA) and his gang, which reigns supreme. To do so, Damien must team up with Lino, an inhabitant of the neighborhood who knows the suburb like the back of his hand... but who has, above all, a very personal affair to sort out with Tremaine.