Anne, 30, is an actress. She's been living with a photographer called Julien for seven years. She would like to break up with him but cannot muster the courage to do so. Anne is eagerly expecting a visit from her sister whom she has always admired. However, her very busy sister only has time for quick stop in Paris. Suddenly driven by a strange impulse, Anne starts imitating her sister, to the point of becoming just like her.