Having lived in sequestered squalor most of her life, Madame Bertini suddenly decides to venture into the modern world--and she loves it! She determines to have as much fun as possible in the few years left her, while those around her (those younger, that is), cluck their tongues at how this once miserly woman is squandering her life's savings.