After having been sent to a mental asylum following being raped by a policeman, Julie (Marlene Jobert) is released to a job as a governess for a rich man's nephew. When Julie and the boy are kidnapped, it becomes clear that the kidnappers plan to frame her for the death of the boy. Before they can carry out their plans, she escapes, and it eventually becomes clear who the real culprit is.