A gang uses a stip-tease artist on tour in Lebanon in order to smuggle a microfilm out of the country. As soon as the girl lands at Orly airport, she is followed by the smugglers who want to get hold of the film. Counterspies make an unsuccessful attempt to trap the smugglers who stage a spectacular kidnapping right in the middle of Paris in order to get the girl, but she has not the film. During the performance of an erotic show in private, an agent makes contact with a friend of the girl. But when the poor girl goes home, she is beaten to death in her bathtub by a hood. Before dying, she is nevertheless able to tell where the secret agent's gang is hiding out; it is an abandoned mansion...