After walking through the brush for two days, Yvette tells her story to the police. She hitch-hikes and an obliging driver takes her to Paris, inviting her to spend the evening with him. Her story ends like other girls stories; She was drugged and, along with other girls, placed in a trunk and carried on board a ship. The voyage is rough and lasts several days. They winds up in a strange land and are taken to "La Maison des Filles Perdues"; they are never allowed outside and must suffer much humiliation and harsh treatment.