The sexy but virginal daughter of the gardener living on a large estate is initiated by force by the owner's incestuous son and daughter. When she embarks on a romance with a theatre director, she finds that the trauma resulting from the event has left her frigid. She then tries orgies and prostitution, until a psychiatrist helps her overcome her problem by confronting her past.