Fred (Jean-Pierre Marielle) follows hired killer Gravier (Jean-Pierre Bisson) in this routine crime drama. He knows Gravier is responsible for a gangland murder but must shadow the killer to provide solid evidence of the crime. The two engage in a psychological game of cat-and-mouse before the inevitable showdown.