Diane loves her husband, tenderly, her children, naturally, and her work (in a small publishing house) passionately. She lives en Paris, France : She's got it all. Until the day she sets eyes on Emilio, "young, handsome and fancy-free" a hydraulic engineer who works for an aid organisation. Diane comes out of hiding and bites the bullet of crazy love. She really thinks this is the start of her second innings... Mistake; Emilio leaves, leaving her in full flight. She thus discovers that it's more painful to fall off a couch than a cliff.