Named artistic director of the Dior fashion house in April 2012, following John Galliano's hasty departure, Belgian fashion designer Raf Simons has only eight weeks before launching his first haute couture colletion. This challenge is revealed to be a collective adventure, full of humor and emotion, pivoting around the passion for a craft and the dedication to fulfilling the vision of an atypical creator who fllees the spotlight. Far from the clichés inherent to a world where grandstanding and eccentricities often play a big role, Frédéric Tcheng's attentive camera delivers a charming and colorful portrait of the talented teams and collaborators of one France's most mythical fashion houses.