Barents Sea. Arctic Circle. The endless days of summer pass. Thirty men board the Grand Hermine, the last French trawler equipped for the deep-sea fishing. They work tirelessly, facing the sea, on their own. They purchase fish shoals, on a relentless course, every fishing season. What brings these men back to this risky life? How do they make it through, together?